U KNOW Why!

Så nu sitter jag åter igen framför datan på kvällen innan jag ska och lägga mig, vilket nu har blivit en jäkla vana. Men det är ju roande, men på ett sätt är det inte det eftersom man är så trött att man knappt vet vad man sitter och skriver.

Nu i två dagar har jag stannat hemma från skolan av personliga resons. Men det har inte vart speciellt kul,det är ju oftast inte kul när man bråka med sin älskling. Men det har löst sig nu iaf! Grattis amalia, jag kanske ska sluta att vara en MTF- jävla- ego- mongo- jävel.  Ibland är det bara så jävla fel att alltid tro att man har rätt, inte sant?

Hur som haver har iaf jag vart med om det sjukaste någonsin nu under dom här mtf jävla cp dagarna. Gissa vem som har hört av sig på nylle boken? precis det jag har lust med.. en jävla släkting som jag knappt vet vem den är, men ska tydligen vara min moster eller liknande? shiiiiiet iaf.
öppnar upp en mail, som jag förvisso aldrig brular göra men det stog tydligt " LÄS DET HÄR" ,så jag tänkte då gör jag väl det . Där det då stog typ är veronica din mamma och robert carlsson din morbror? jag tänkte för mig själv, shit, vad har jag gjort nu då? ngn jävla insider eller liknande. Typ jag vet vad du gjorde förra sommaren, men lääägg av inte jag fan sluta. Sen efter ett jävla surrande i mitt huvud slutade jag fundera på vad det kunde stå i mailet och läste det bara . Och som sakt så kom det ju fram att jag hade mer släkt. Vilket jag redan visste men inte brydde mig ett jävla skit om därför jag vet så jävla mycket om min så kallade morfar. Palla han, han är polsk. haha vilket gör mig till halv italienare /  en fjärde del svensk  och en 4 del polsk. Jag menar va fan , hur mycket mer blandras kan man vara??

skrev iaf tillbaka till denna människa som jag faktiskt brydde mig, vilket jag igentiligen inte gör. Men eftersom det kom fram att hon hade två döttrar på 3 och 4 år så kan jag ju inte svika dom, utan jag har planerat att träffa dom.

JAJA skit samma, till det roliga idag, jag var i VÄSTERÅS, med mamma för att kunna slappna av från omgivningen,och när vi ändå var där så passade jag på att provrida en hingst som jag möjligen kommer att få, och isf inom två veckor vilket komer bli kul eftersom att han var så söt och snygg, men luten dock. MEN VA FAN NÅN MÅSTE JU SAMMLA PÅ ALLA SMÅ HÄSTAR MED!! :)

Har för övrigt kollat på värdens bästa film idag, "What happens in vegas"
citatet som är bäst ;

Pling plong* (ringer på)
knarr knarr * (öppnar dörren)
pang * (slår killen i hans lite mer kännsliga area)
why ohh why?* (killen håller sig mellan benen och frågar tjejen och sig själv varför?)
U know why!! * (tjejen svarar , du vet varför. )
 haha..
mer roligt om man faktiskt har sätt filmen.

 
Nu är till och med jag trött på mig själv så nu ska jag lägga mig. Ha det bra! asså jag menar det verkligen ,ha det bra annars jävlar! grr!

Piiiz out    O.G , we do it old school here.

GET THE FUCK OUT OF HERE

ps jossan är bästa tjejen jag vet . så aahh nu vet ni att jag vet det


image21

Forest G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0