livet är ingen dans på roser

Jag satt för några dagar sen och skrev med en polare på msn, en tjej som jag litar mycket på . Men vi bablade på som vanligt eftersom vi nyss hade kommit hem från stan där vi hade fikat med varandra. Vilket var mycket mycket roligt!
Men då för tillfället var jag nämligen fett arg på en person jag älskar över allt annat, det blir ju oftast så att man har så mycket krav på den man älskar eftersom man förväntar sig att personen ska fatta allt man tänker, men det är ju inte riktigt så.. att människor har förmåga att läsa tankar. Villket jag till stor del glömmer.

Men iaf vi satt och diskutera om allt möjligt, sen började jag och min polare skämta ganska så stort ang våra killar, men det fattar ju bara vi eftersom det var vi som skrev men läser man det så här rakt av just nu ser det inte ut att vara ett skämmt som vi då tyckte.
Jag drog iaf till med lite skit och överdrev lite om vissa ekonomsika saker samt lite annat shit. Men det är ju ingen big deal eftersom att både jag och min vän vet att vi båda skämtade.

 Men sen så på kvällen när jag ligger och sover lyckas personen jag älskar få tag i min data (eller asså det är ju fan inte så att den är låst eller ngt utan den står bara under mitt bord i vardagsrummet)  så personen i fråga får iaf tag på den och går in på min data och kollar mina msn bloggar, VILLKET jag tycker är fett fel eftersom det är ändå mitt privatliv, och jag behöver inte ha folk rotande i det . Men förvisso har jag ju inget att dölja, så titta på.

Men iaf personen jag älskar blev ledssen och drog hem , och skickade ett antal ledssna sms, och jag känner mig fett dum eftersom att inget av det vi skrev tog vi på allvar, men det blir ju oxå så när man tar För snabba slutsattser.

Jag rotar inte på din data, jag vill inte änns göra det eftersom att det är din data. Jag vill inte behöva ha lösen på min data för att du inte ska gå in och snoka. Även om jag inte har ngt att dölja.

Jag älskar dig, så säg inte så som du gör. Jag skulle aldrig ändra på dig heller för den delen just därför att det är dig som du är jag älskar, och om du inte fattar det eller vet det så känner du tydligen mig inte så bra som jag trodde. och om du tycker bara för att du missuppfattar denna konversation på msn att det sårar vårat förhållande, så jaa ,,då vet jag inte vad jag ska säga. Då kanske du inte värdesätter vårat förhållande så högt som jag gör.

Men hur som hellst, kom ihåg detta, "Det finns ingen som kommer älska dig så som jag gör" citerat av dig.

Och jag citerar tillbaka , "och du vet att ingen kommer älska dig så som jag gör heller,jag skulle fan kunna ta en kniv i mitt hjärta för din skull, så tveka aldrig på mig "

hoppas vi löser detta eftersom jag inte kan leva utan dig, och jag vill inte behöva gå under jorden för ett litet missförstånd.. hoppas du känner samma.. älskar dig (L)

Kommentarer
Postat av: SARA

Tack så jättemycket!! :D

2008-05-27 @ 12:14:51
URL: http://www.aamaziing.blogg.se
Postat av: lou

på tal om msn, jag råkde ta bort alla mina inkommna medelande och var dum nog att göra det innan jag lagt till dig :D vill d ge mig din adress igen möjligtvis ? :D hehe

2008-05-27 @ 19:18:24
URL: http://louisyourhomegirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0