keps,palestinasjal eller inget alls på skallen?

Idag har jag inte hunnit göra så mycket, sitter i skolan och knappar lite på datan  eftersom våran skola är för data och sport fånar. Men men ,min klass duger iaf,vet dock inte vad jag tycker om dom andra klasserna ännu,but we will seeee.
idag lär det bli att dra mig hem till dalle och pussa på honom ett tag sen så blir det stallet. Ulrika (min häst) har nu vilat några dagar sen tävlingen sist så nu skall hon igång igen. Kul kul, har saknat att rida henne "fast det bara har gått två dagar".

Dagens stora fråga som jag har ställt mig är vad fan jag ska ha på mig på min skalle. Jag har nämigen insett att jag vet inte vad  jag passar i längre.. förut tyckte jag att keps var det finaste man kunde ha, men nu börjar jag rikta in mig på att bara se slapp ut, inte ha ngn slags grej på huvudet utan en ful slags bulle bara. Vilket jag tycker är bara för hemskt, men vad ska man göra när det tar flera timmar att platta mitt krull till hår? Jag orkar inte som vissa andra att gå upp skit tidigt på morgonen och sminka och pilla mig i håret. Helt ärligt tjejer och killar, why ohh why? När du kan få sova i en extra timma? 
Men nu så har jag börjat använda en classiker,palestinasjal på skallen. Riktigt fint  och jag slipper visa mitt hår men jag är ädå nyklippt  och har nyfärgat hår..
  jag är klyven totalt.

Men skulle gärna vilja veta vad ni tycker?




PiiiiiiZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0