dare to live

Nu sitter jag åter igen framför datan efter en ganska späckad dag.Idag har jag faktiskt spenderat att vara med folk och bara njuta.
Först skolan som alltid bjuder på ngt nytt med tanken på att det är en lekplatts ;) men med snälla vänner och lite musik så löser det sig allt.
Sitter och gör nationella i matte, (villket gick bra, fick iaf G på det ,båda delarna) Sen så rusar min engelska lärare in med ett mystiskt leende på läpparna, "kakmonster" :) haha gillar henne fan ! men det jobbiga var att tydligen hade lärarna haft inbrott i deras rum på kvällen. OCH vet ni vad dom tog enbart??? Mitt jävla nationella prov i engelska, som jag gjorde igår, två delar som tog fett fett lång tid att göra. Men va fan , vrf just mitt? haha okej om det var några jag vet vilka dom är, men jag har ingen aning. Men jag har ju för visso inte frågat media folket :) hahaa dom jag kan tänka mig ha gjort det  på ett sätt men ändå inte, FÖR dom har ett liv! hahah men visst tycker man att det är lite skratt retande. haha
 så nu ska jag naturligtvis få göra om det helt. piss på det .

Sen efter att spenderat ett tag med folket i skolan (gurra,albin,rolle) så blev det bussen till stan.

Satt där med fanny banny, världens trevligaste brud och vi bara snacka lite onödigt skit, men bra skit.
Vi kom till stan och drog in i den där affären som heter monki eller nått. Fulaste kläderna där tycker jag men det fanns ju ngt som gick att ha på sig iaf. Men vi blev utråkade och jag följde med henne hem. Hon bor fett fint. Hon har en etta mitt i stan, allt var fint.  avis blev jag, fast jag skulle inte kunna bo där jag skulle festa för mycket. haha

Sen följde jag Fanny bunny till cloettacenter där hon skulle träna med hocky laget . Hon är duktig som ett as.
på vägen dit hade vi mycket givande samtal om hur världen igentligen är när det gäller alla sporter.. Att hocky och ridning kan vara så lika.. haha suck*
sen drog hon in och jag slog en pling till ljunkan Grabben (kunde ha varit)<-- internt) shazia och hörde vad hon gjorde. jag  var ändå där och kände att jag led av saknad att jag inte har träffat shazia på fett länge så jag drog dit!

Det blev att mingla i matsalen med röd saft och umgås och snacka skit med shazia och hennes vän.
jokk från vildmarken av äkta bääär!

ps, Robbin jag mena inte att följa efter dig hela dagen, blev allt 5 gånger . haha

sen så tog vi shaz cruser och paddlade oss ner till stan, Där shaz träffade folk efter folk efter folk efter folk, så det blev inte så mycket prat där riktigt! haha men det gör inget , jag blir så glad bara jag får vara i närheten av den bruttan, du lyser verkligen upp min vardag ! MYS!
sen blev det att dumpa shaz med familjen med barn, hhaha sött barn föresten. Och jag skulle dra mig vidare hem till dalle.

dalle och jag myste lite och drev med varandra rätt skapligt, vi gör det ju så bra ihop menar jag så vrf inte. haha. Dalle skulle ju klippa sig så jag fick följa med han när han gjorde det . Det var fan helt ok där faktiskt ( på klippstället) fick kaffe och allt :) KATJIIING * :)

han blev jätte bra i håret oxå .
Sen så nu sitter jag hemma käkar pizza och ska dra till stallet och rida amarutten ! För att senare ha en riktigt stor mys kväll hemma hos mig med dalle, har ju hela stället för oss själva !!

Smisk och smask på rumpan!
amalia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0