dagens tre bästa konversationer på msn

Alla utan ngn slags ordning

Nummer 1 ;
dalibor (v) mig 

©¨?"°º?๑₪۩۞ ÷¦÷ ? ®DαlιвσяTM ? ÷¦÷ ۞۩₪๑?º°"?¨©º¹³ säger:

va tänker du om mig då ?

? ஜT.H.U.G Life ஜ? säger:

att jag älskar dig och du är världens bästa. När jag tänker på hur mycket jag älskar dig brukar jag alltid få en tår i ögat, eftersom mitt hjärta visar att du betyder allt för mig, och du gör mig till den lyckligaste på hela jorden(L)

©¨?"°º?๑₪۩۞ ÷¦÷ ? ®DαlιвσяTM ? ÷¦÷ ۞۩₪๑?º°"?¨©º¹³ säger:

Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww




Nummer 2 ;
emma and me

Emma säger:

HAHAHAHAHAHAHA oh my god. jag vill inte veta :P


Emma säger:

snälla han är min kusin :D


? ஜT.H.U.G Life ஜ? säger:

haha a :D


? ஜT.H.U.G Life ஜ? säger:

diiiirty :D


? ஜT.H.U.G Life ஜ? säger:

hahaha


Emma säger:

hahahaha


? ஜT.H.U.G Life ஜ? säger:

nej jag vet inga detaljer, :D


? ஜT.H.U.G Life ஜ? säger:

skall icke låta dig lida kvinna min.




nummer 3 ;

jag och josse <3

(#) Josefine Krönfeldt ('.') . || Rankad 10 i Sverige :D Junior SM 2008 :D Poet 996 (L) säger:

saknar dig med snuttan !


? ஜT.H.U.G Life ஜ? säger:

fan du betyder fan massa för mig :)


? ஜT.H.U.G Life ஜ? säger:

vet inte vad jag ska ta mig till ..


? ஜT.H.U.G Life ஜ? säger:

måste spendera mer tid ihop ju (L)


(#) Josefine Krönfeldt ('.') . || Rankad 10 i Sverige :D Junior SM 2008 :D Poet 996 (L) säger:

och du för mig !!! <3


(#) Josefine Krönfeldt ('.') . || Rankad 10 i Sverige :D Junior SM 2008 :D Poet 996 (L) säger:

ja , verkligen


(#) Josefine Krönfeldt ('.') . || Rankad 10 i Sverige :D Junior SM 2008 :D Poet 996 (L) säger:

sjukt härligt :)



 image20

Allt som behövs är bara lite sötningsmedel på vargdagen så löser sig allt, tack för att ni är så gulliga!

nu ska lilla fucking jag ta och slå mig en 7a sen dra och lägga mig...

Känns skönt att allt löser sig, vi är menade att vara tsm i all tid, genom dom svåra samt dom lätta.Genom torra samt blöta tider, yes U name it!
I will be there for u hunnnn <3

Kommentarer
Postat av: Emma

hahahaha jag träffade honom idag! :D

2008-06-05 @ 02:32:45
URL: http://pemzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0