All I need in this life of sin, is me and my boyfriend

Var med cina igår och vi började diskutera våra pojkvänner, och under tiden vi satt där och hade trevligt så kunde jag inte släppa tanken på hur lyckligt lottad jag är som får älska dig , Dalibor Ljevar.
 
Helt ärligt jag vet inte vad jag skulle göra utan dig, mitt liv skulle inte vara värt att leva,du är utan att tvekan mitt allt. Jag har alltid älskat dig och det kommer jag alltid att göra. Jag har alltid tyckt att jag har vart så lyckligt lottad att få vara tsm med dig, utan att tveka, men igår kännde jag mig helt varm i hela kroppen. jag måste gjort något bra i mitt liv för att förtjäna dig?
Jag menar, det kanske är en på miljonen som kommer leva med samma person hela sitt liv, och jag tror att vi är just den delen som har hittat varandra och som kommer älska varandra hela livet ut.Jag älskar dig så otroligt mycket, och du älskar mig. Det är helt sjukt, jag har hittat mannen i mitt liv. Samma tankar om världen, vi uppskattar samma saker, samma humor, ja helt ärligt, allt. vi måste bara vara perfekta du och jag ..

 
jag är inte värsta poeten och kanske inte kan uttrycka alla mina kännslor i ord, men jag hoppas att du förstår att jag älskar dig!
image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0