RiX Fm


Hello hello!
Japp, jag och jossan hade bestämmt att vi skulle dra till rix fm festivalen på fredagen för att supa ,haha och träffa folk. Tro mig eller ej, men det var fett fett roligt! så här började och slutade våran dag ;

Först drog jag jossan, och alex för att göra fystest på campushallen,... villket slutade i katastrof eftersom att dom hade nämligen bytt tid på träningen så vi tre var dom ända som missa det .. guuud så himla ledssna vi blev..
Vi rörde oss mot bussen , för att sedan dra hem til mig för att göra oss iordning för fylle fest vid Rix FM.

image28


(jag dampar loss innan bussen kommer,kortet taget av älsklingen jossan, brevid satt alex)

Efter ett lång bussresa hem till tannefors så blev det att göra sig iordning för Rix Fm, vi alla var ganska så pepp. Bara att alla fick typ ångest över vad vi skulle ta på oss. Men jag som var så himmla fiffig pallade inte att byta kläder utan behöll samma traser till kläder på mig.

vi drack min liter flaska Smirrnoff Caprinoska, som var ngn slags blandning mellan mynta och lime. Det slank ner iaf så att säga! Vi blev iaf ganska runda om fossingarna jag och jossan så alex fick ha koll på oss.. tack gumman <3

När vi kom fram var alex tvungen att åka hem, så det blev bara jag och jossan..
Jag menar allvar när jag säger att vi var över allt, jag menar FUCK THE MUSIK. men öl tältet och allt, u name it. där var vi!

vi vimmla runt iaf och träffa massa folk, orkar verkiligen inte skriva allt vi gjorde, men vi lärde känna ett gäng trevliga killar som jobbar på Radioseven!
härliga !

image29

(Här är några iaf )

så där var vi i några timmar, och vi åkte även dit nästa dag med ocg träffa felix och gänget!

lägger in lite bilder bara orkar inte skriva allt!

PIIIIZ OUT
image30


Felix

image31

dragen amalia

image32

jossans kusse,jag och cina

image33

jag och nessi baby

image34

Gabbe och gurra

image35

Snäll rökande vän som jag inte kommer ihåg vad han hette , och Gabbe

image36

jag och jossan
image37



under kvällen hann vi hitta på massa kul!
rix fm överskattat säger en del.. jag säger det blir vad du gör det til!


PIIIIZ OUT YAAAOOO




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0