Mangnus äger så hårt att jag svimmar.

Sitter här framför den beundrans-värda-bruken som man alltid brukar sitta vid när man har tråkigt, den så kallade TVn. Gissa vem som nu går på tv? jo men så klart Oprah, och grejen är att jag gillar hur hon ser på saker och ting, verkligen. En förebild, helt klart. Men jag stör mig så Jävla mycket på dom som kollar, alltså publiken. Helt ärligt, i det här avsnittet skulle hon dela ut "årets saker" och alla är typ galna, jag menar visst är det snällt! Men herregud dom kommer ju tydligen dit bara för grejer känns det som. Men allt är ju möjligt i USA. Hur som hellst vill jag hylla oprah. Ett stort plus för henne.

Nu efter ett jäkla tag är jag faktiskt lite insatt i det här "bloggandet" börjar tycka att det är rätt skoj. Men som ni kanske märker så är jag inte jätte duktig på att stava , men jag hoppas att nu förstår ändå. Har iaf kollat runt på dom "mest" lästa bloggarna i Sverige, villet jag har tyckt vart väldigt roligt. Men jag förstår mig inte på allt hysteri med Alla jäkla MODE bloggar. Men skärp er. Dagens Klädsel, Power walk är sånna ord som alla använder. Kom på något nytt, ngt helt annat. Nått mer intressant. Liksom hitta på ngt som man tycker är kul att läsa. Inte bara "man kan inte ha på sig detta, men man ska ha på sig detta" . Helt ärligt ,så länge man har kläder på sig så ska man vara glad fan, skit samma va fan du har på dig. Vill du ha på dig en jävla påse, så varse god. Men hur som hellst. JAJa säger jag bara , ta till exempel en brud då som sitter och rekomenderar en jävla tub med kräm för typ 1000 kr. Fan, den där tuben skulle fan kunna rädda barn i andra länder, men ist så ska ni ha den där jävla skit tuben för 1000 spenn för att smörja in erat ansikte som redan har 20 liter brunkräm på sig.. Det är ju nästan lite skratt retande.

Och sen säger ni att ni ska vara "förebilder" men tycker ni att det är ens NGT rimmligt att brudar på typ 13 år ska se det sedan tycka att den där jävla tuben ska men ha annars är det ju bara för jävligt, Herregud,.. MEN iaf ni förstår vart detta leder. Jag tycker inte om MODE bloggar helt enkelt. Eller sakerna dom skriver.
 

KOLLA PÅ DETTA KLIPP, MANGNUS ÄGER! han pratar om om bloggar efter 3.00 min.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Han är helt underbar :D ..

2008-06-21 @ 13:44:00
Postat av: Blondinkjella

Hoppas du hade/har en schysst midsommar. Visst har Oprah en klok syn på allt.



Tycker som du med allt ytligt. Skriver en liten parodi på den kära toppbloggerskan moahaha.



//Kjell

2008-06-21 @ 21:34:26
URL: http://www.metrobloggen.se/blondinkjella
Postat av: Blondinkjella igen

Men just det, grymt klipp om bloggandet på Betnér. Såg det på TV:n kanonföreställning. Han var tyvärr inte lika bra i Gbg i maj!

2008-06-21 @ 21:42:27
Postat av: amalia ( badest OG on the Set)

Tack föt alla komentarer ! keep up the good work kjella!

haha piii out yaoo

2008-06-23 @ 14:45:34
URL: http://badestogontheset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0