bilresor..

Jag bara undrar när jag ska sluta behöva åka bil hela tiden,asså helt ärligt. Det är bara så jäkla tråkigt!
jag sitter nu , sammtidig som jag skriver (a) i bilen så klart! Jag är påväg till det vackra strömsholm för att tävla med min älskling ,min kära häst Ulrika. Vi åker dit dagen innan , alltså idag Onsdag... Tävlingarna börjar imorgon.. Jiipi.. jag är inte pepp. Alla bästa juniorer kommer vara där.. fick även reda på att det tydligen ska sändas på TV och shiiet. Palla det , jag skiter i alla.. ska köra mitt race.
Sitter iaf här i bilen, som vanligt! denna dag/ kväll ska spenderas i en varm bil i 3-4 timmar tror jag det blir. Men vad gör man inte för en tävling i Strömsholm liksom...


Sitter iaf och pratar med Felix på msn, "killen från radio seven, som ni kan se i bilderna här nedanför"
fett Trevlig iaf!

Är det ngn mer som känner att åka bil är fett tråkigt? eller är det bara jag ? men det är ju klart, jag åker ju bil hela tiden så det är ju klart... MEN jag är ju glad att jag har min laptop,haha med mobilt brevband!
Hipp hipp hurra för det !

Dushade ulla bulla innan vi åkte, så jävla mysigt, tänk er själva att ha en jätte nalle björn, som är ny duchad och luktar äpple och hårsprey :D jag älskar denna häst så otroligt mycket asså.. Fattar inte att alla inte älskar hästar.. eller förvisso säger jag inte att älla hästar är snälla och söta, för det är dom inte.. men Min älsko är det finaste som finns.. Nu står hon iaf i transporten med sin nya grimma med rosa ludd på..Snacka om socker söt!

Humm nu tror jag att vi är Kunsör.. en bit kvar iaf! men men .. vad har jag för val liksom, okej,vi säger att jag bli fett utråkad av att sitta i bilen.. Ska jag hoppa ut eller? nej skulle inte tro det .. men visst fan har man lust! Som jag och dalle såg idag på tv.. hahaha finns ju en slags bildörr som heter suisededoors, som öppnar sig åt andra hållet , om man gemför med vanliga bilar.. haha Mitt resonumang var att det går ju att hoppa ut när bilen åker eftersom bildörren inte sitter och kan blåsa igen på dig... Visst äre  så?? haha
nej men en sånn dörr skulle ju faktiskt sitta rätt fint nu, kanske en tv i bilen oxå..Så slipper man tänka på att man ska ha batteri till datan . Finns ju ingen jävla laddare i Volvo V70.. hahaha, ingen hummer diräkt!

men ju ska jag la slå på en film innan jag somnar här i bilen.. men jag skriver kanske senare eller imorgon eller nått.. What soooo ever.
Piiz out yaao

Kommentarer
Postat av: Ellan

Najs blogg du har :D mkt trevligt att följa!
LYCKA TILL på strömsholm, jag förväntar mig att följa allt nu, här i från :D

puss

2008-06-04 @ 21:33:53
Postat av: Emma

"brevband" HAHAHAHAHA gumman det heter bredband :D

2008-06-05 @ 02:28:25
URL: http://pemzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0