Kasta KINA!

Blir så jävla arg , jag har suttit och läst hur dem i kina misshandlar hundar och katter, och guuuud vad jag har lust att göra lika dant mot dem som dem gör mot dom stackars djuren! Det är bara inte rätt! Har inte djur kännslor? har dom ingen jävla hjärna? har dom hjärta? A, det kan jag upplysa er om att dom har!

 Borde börja äta människor snart, jag svääär om det inte blir lagligt snart så bryter jag det brottet och åker i finkan. Om dem får käka mina vänner så ska jag käka gulingarnas vänner, thats  it. Det är inget rasistiskt , men det handlar om rättigheter!


Hatar den där jäveln asså.

Idag har jag och mamma bestämmt att vi ska hjälpa en katt genom att adoptera den. Det var ngn som hade hittat den stackars lilla babyn och sa att folket som hade ngn ghång köpt den hade bara övergivit den,flyttat till en annan stad.Den var helt utsvulten och hade haft det jätte svårt, kanske till och med misshandlad. Och då är första tanken som flyger upp i mitt huvud,jäävla människor! hur kan man vara så dum ? helt ärligt!
andra tanken var ,hur kommer den nu reagera på människor efter allt den har gått igenom, efter allt den har sätt genom i sina små söta förrvirade ögon?
 Tro det eller ej! men denna vackra varelse, kastade sig i mitt knä och spann för glatta livet, som hon visste att nu är jag hemma, du kommer ta hand om mig!


Min favo katt chippen! A k a the dog.
hoppas han kommer gilla den nya pärlan!

Det är helt jäkla otroligt att se att djuren kan vara så förlåtande, medans människor kan hata folk resten av deras liv bara för ngt litet helt obetydligt, som hon skvätte nagellack på mig, men ussh!

Blir så himmla arg på folk som bara köper en tex katt  och som inte vet vad det innebär,att det faktiskt är ett LIV.
Dem tänker att det bara är en katt, what so ever typ. MEN DOM HAR ETT LIV, inte fucking nio som det sägs! jag blir så himmla arg! dem har oxå kännslor! sen när människorna har fått sälskapen som dom har räknat med så lämnar dom bara katten och tror att den klarar nog sig själv. HELL NO. ¨Har ni ingen vett i skallen?!?!


Om ni känner att ni vill hjälpa djur som har haft det svårt, eller som aldrig har blivit älskade så åk till DJURHEMMET i SLAKA,linköping.
 Dem får in misshandlade djur och övergivna djur vädligt ofta och dem försöker hitta rätt hem till alla små djur samt stora djur  som har råkat illa ut eller som folk inte uppskattar...



 R.i.P Lady <3 16 år av kärlek du och jag
 fäller en tår varje gång jag fyller år eftersom du flög upp till himlen då !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0