Har lite att ta igen här på bloggen.

Jag har glömmt att skriva om tre härliga saker som har hänt under tiden jag har varit borta.En sak var att jag och hela "östgöta teamet"  (dom bästa ryttarna i östergötland upp till 26) skulle åka till fantastiska och helt underbara tärnö,där vi skulle träna för emma karlsson.
vi planerade ihop med familjen krönfeldt attt vi skulle åka ihop dit och sedan efter träningen skulle vi dra och tävla på ett ställe som heter överby,som bjöd på både nationella och regionala klasser. Där skulle jag starta den regionala Msv B3 och det nationella Msv B4. Och jossan och poet 996 (krönfeldt) skulle starta sama klasser,och det var hennes första nationella tävling med poet.

Träningen och tävlingen slutade väldigt bra. Lyckades känns att jag kunde göra vad som hellst på min underbara häst ulrika.Vi lyckades göra klockren piaff och passage, och mycket fina piruetter.
Tävlingen gick oxå bra, eller rättare sagt gick det kanoners. Första dagen så såg ulrika många spöken på banan men vi kämpade vidrea ändå, red dock för länge innan jag vände rätt upp så jag fick 2p avdrag. Den ritten var okej ändå och det resulterade att jag kom 5a i den regionala msv B3, men hade jag inte fått mina avdrag där så hade jag kommit 3a.
hur som hellst var det ju andra dagen som jag kännde bettyde mest,det var ju en nationell tävling! Och jag lyckades göra en bra ritt och vann den nationella MSV B4,vilket jag är väldigt lycklig över!
så denna helg slutade väldigt givande och lyckligt för min del!

här kommer lite bilder.

Tärnö ridhuset

jag och jossan

jag ,louise,mamma påväg till stallet!

jag och ulrika tränar för emma.

jag och ulla, träning för emma.


tävling med ulrika

vinsten!

tack för idag ! och jag skriver mer imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0