thank god for the slappis dag.

Dalle kom hem för ett tag sen och sen dess har vi suttit och kollat på film och bara myst. Det var riktigt mysigt som sakt. det är ju inget som slår en myskväll med sin soul mate och en riktigt rolig slash bra film. Dalle till och med masserade mig, och det känns som alla spänningar i kroppen har försvunnit.
Ikväll blev det att vi kollade på Grandma`s boy, vet inte riktigt hur det stavas men ah, den här filmen är riktigt rolig. Har säkert sätt den mer än 5 gånger, och jag tycker den är lika sjuk varje gång jag ser den. Rekomenderar jag fullt ut!

Under denna tid när vi satt och kollade på denna film har min söta vän lina designat om min blogg! visst blev den vacker!
tack tack och åter tack!

School:
Vi har har ett projekt i skolan nu , då undrar man säkert va det är för projekt, och det undrade hela våran klass idag tills vi fick reda på att det var så att vi skulle planera in en skogs mulle resa för dom nya Nollerna på skolan. Detta betyder att vi ska komma på ngt sätt att förhöra dessa små varelser om vad man bör packetera med sig under en sådan resa, vi ska alltså hålla i något slags "förhör" så att säga. Spännande.

Idag var jag häst ledig faktiskt, känns skönt ibland att bara komma hem och kunna slappna av och inte tänka på ngt mer, och det var precis det jag gjorde idag, thank god for the slappis dag.

Men tillslut så sitter jag här, tjugo i tolv  under mitt täcke med laptopen i mitt knä och funderar på hur morgondagen kommer att bli.Allt som saknas är nu bara lite insperation till att gå upp imorgon bitti,vilket jag saknar helt och hållet just nu.

sleeeeep tight!


låter denna bild tala för sig själv, dalle och jag i italien .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0