Söndag = bakfylla

jaao... detta är bakis dagen ingen gillar.. heheh .. gud asså. Vaknade hos tommy och cina , i mitt egna slem.. jätte vacker syn. Sen kom sebbe cinas bror, och så drog vi alla och käka pizza, som för övrigt är världes bästa fylle mat. Hej och hå. hehe
Efter det blev det att äta tårta och sjunga för tommy. Efter det blev det att kolla på när dom vuxna i lägenheten spelade Xbox. mycket givande. humm.. jaa sen satte jag mig på moppen och begav mig hem till min älskling dalle, och tillbaka till det vackra och underbara ekholmen. Där dagen och resten av kvällen spenderades med Dalle och Armin, och en basketkorg samt en boll... trevligt trevligt!
Och nu sitter jag här hemma hos mig i tannefors efter en åktur på moppen och ska sova , hoppas på att morgondagen inte blir för jävlig bara .
 
HA DET BÄST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0