sommaren är slut,fuck.

Japp imorgon börjar skolan och jag längtar inte. Tänker bara på hur många dagar jag kommer missa min sömn och på grund av detta fucka upp mina betyg detta år med. Hur mycket jag än vill börja plugga så går det inte. Jag vet inte riktigt vad det är som är fel, men jag tror att det måste vara att jag inte sover tillräckligt.Med tanke på att alltid, verkligen alltid när jag börjar skolan så går det jätte bra i början sen börjar det verkligen gå snett asså. Men nu är jag mycket medveten om detta så jag ska göra allt i min makt iår att ändra mig.
Funderar oxå på om jag kanske ska ta och lägga mig relativt tidigt nu när skolan börjar.Det jobbiga är att det finns så mycket jag vill göra och detta kommer jag aldrig hinna om jag ska lägga mig tidigt och gå i skolan. Problemet är att jag inte tar skolan i första hand, och det har jag aldrig gjort.. visst äre hemskt hur man kan självmant kasta bort sitt liv? och att man är mycket medveten om detta.Hoppas iaf att jag kan ändra mig aningen och kanske till och med gå ut med bra betyg i trean.

När skolan börjar betyder det att det är nollning på G. Detta diskuterade jag och dalle  om idag. Han är fett imot nollning,och det är väl jag med till viss del . Tycker det är helt onödigt. Men jaja been there done that.
Men tillbaka till nollningen, nollningen kommer typ att ske vid nykvarn säkert. Och detta innebär att det är tuuusentals fjortisar kommer vara där, så om man är intresserad att se på hur detta släkte håller på så kom gärna och titta på. Hört att det är rätt stort i hela Sverige att komma och titta på fulla noller i linköping som spyr på sig själva, men visst är det lite gulligt iaf.

Satt och tittade på so you think U can dance nyss med dalibor ljevar a.ka dalle. Och vi gillar programet, det är jätte kul att se andra människor som dansar, helt underbart. Men en grej varken jag eller dalle kan släppa är den där jääävligt jobbiga bruden i juryn som har brunt hår och som trycker upp pattarna i nyllet och bara skriker hela tiden... va heter hon nu igen ?ngn som vet ? Hatar henne alltså... haha




aiiight, diggar Addidas and she is the Queen of the addidas , mhm, kan fan inte blir bättre! she is soo hot!

ursäkta min stavning och allt, men jag hoppas ni förstår.

make love not war, piiiz out yall.


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0