Lördag kväll..

Jo fan, lördag kväll. Det var fan kul. Jag umgicks hela kvällen med Jens, danne och cina. Och även senare på kvällen med Tommy (som för övrigt fyller 31 år, Grattis!!)
Cina och jag drog till jens där vi tillsammans med dom två nötterna (jens och danne) hade  skit trevligt. Vi spelade kort och drack, sedan spelade vi Gittar Hero och Drack, lyssnade på musik och drack.. ahh ni fattar vinken. Och till slut blev jag och Cina Rätt så Dragna.. hehe. Så då blev det att rulla moppen från jens (eftersom ingen klara av att köra den , eller igentligen inte änns rulla den men ah.. haha) ända hem till Tommy som bor vid mc donkan.




Jens och danne drog på krogen och jag och cina drog hem till Tommy som för övrigt var fett full, haha men det är ju inte varje dag man fyller 31 ;) haha .. hur som hellst, blev det att köpa fylle mat till tre personer, jag cina och tommy troll.
Lite senare vart det att decka på deras soffa i mitt egna släm.. High five...

Kommentarer
Postat av: Anonym

ofan va du drack amalia kan nog förstå att du blev wasted asså :) det va ju mer än va ja fick höra men jaja lixom :) så det ska inte va nåra problem om ja o nån polare dra till 2 brudar sådär o dricker o softar bara ? :) ska ju inte endå va nåra problem elr ??

2008-08-25 @ 00:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0