jag är miss latmask

Jag är miss latmask, jajamen. Iaf enligt mamma. Kom hem nu efter att ha varit i stallet och hemma hos dalle och myst. Och jag var fett hungrig men i detta hem har vi ingen mat utan äter oftast ute hela tiden. Men jag ville ha mat och jag ville ha det nu, och då säger mamma att jag är en latmask och att hon skulle göra mat till mig :D haha så nu står mamma vid spisen och gör mat till hennes bortskämda unge. Känns bra det ;)

Ulla gick jätte bra idag så jag ska inte klaga .hehe. hon är bääst. haha
 Puss på er alla, och nu ska jag äta. Ser fram imot min lediga dag imorgon, som ska spenderas med vänner!
jag hör av mig! piiiz.


baby love <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0