Here We Go again

Japp det är i sånna här tider man sätter igång med sin blogg igen. När man har super tråkigt och bara vill ha ngt att göra. Jag har missat så mycket här på bloggen, men vad gör man när man har ett fullt späckat liv. Haha. Nej men några punkter jag har glömt är väl typ att jag var ju sean kingston med loulou. Det var trevligt och vi träffade till och med stjärnan Sean. Det räcker med att säga detta så förstår ni att det var kul.

Har fått mina bilder från tävlingen i finspång där jag vann båda klasserna med Ulrika.
Denna vackra bild tex..


Va har mer hänt? Gud massa. Vet inte om jag berättade att vi hade en överrasknings fest för dalle? Det hade vi iaf. Alla av dalles närmaste, på min resturang med allt från tårta med kort på till balonger.Det var fett värt, att få fira min baby med det bästa.

fester har det ju vart , och alla möjliga saker så som utebio med mera.Har varit och badat och sånnt med vänner så klart. Fika får man ju inte glömma.

Sen har vi Målat om heeeela stallet, det har tagit oss mer än två veckor ! Vi har hög trycks tvättat, slipat ,målat om ,jaa. U name it. Men riktigt fint blir det , får se om jag kanske kan lägga in en bild ngn dag :) (ink nytt spån och hinkar och allt)

Sen har vi varit och tävlat SM 2008 för juniorer. Låg inrankad väldigt högt, men jag hade verkligen inga som hellst förhoppningar eftersom det brukar hända saker på sm, och även om det går bra så brukar man inte få bra. Men iår lyckades jag göra tre rätt Okej rundor och tog mig till A-final. Villket jag är super nöjd med. Men tyvärr är det så här i sveriges ridsport att 1an 2an och 3an redan är typ bestämmda innan SM så man har inget att komma med i topp TRE. men väldigt nöjd är jag endå. Plus att jag fick umgås med trevligt folk ,äta god mat och bara njuta att Ulrika och jag är på topp.Sen träffa jag en god vän från mina ponny år,som jag umgicks med och hade allmänt trevligt med. Jag garanterar att bilder kommer snart på oss två från SM.

Inplanerat :
imorgon ska jag träffa en god vän från förr i tiden och ta en fika, ska bli väldigt roligt att se henne igen. Sen bilr det att träna med andra hästen jag har , hon ska nämligen ut på en lokal tävling nu i helgen. tranås för att vara exakt.
Kul skall det bli.
övrigt :  Nu är det bara några dagar kvar tills jag och dalle firar ett år tsm.(1a sep)
Och yttligare några dagar till så fyller jag 18 bast. Så det är väl något att se fram imot. Ser även ifram imot att försöka komma med till den stora internationella tävlingen som hålls i Flyinge, alltså Flyinge International Horse Show i oktober.
Har spånat i att åka till marocko med dalle och ahmed.Hoppas det blir av.

ja, bara för att ni ska ha lite mer koll, och bara för att jag inte har ngt att göra.
Ha det bra!








Kommentarer
Postat av: lou

Fan va kul me marocko :D

2008-08-13 @ 16:44:54
URL: http://louisyourhomegirl.blogg.se/
Postat av: badestogontheset

HAHA jag veeeet :D om det nu blir av :)

2008-08-18 @ 19:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0