Hemma nu , jätte kul.

japp nu är jag hemma igen , som du ser på överskriften. Idag har jag varit med Emil Fransson och fikat, världens trevligaste snubbe , tur att han går i min klass!
sen umgicks jag med ahmed och dalle, var på systemet och handlade inför ikväll.Kvällens röj blir att dra till vidingsjö och kolla på när några polare från El ,ljunkan nollar några Noller, och så ska vi dricka lite.
men jag har kvar lite att göra måste till stallet och rida två hästar nu och jag har lite brottom, vill inte att dalle ska vänta två år på mig .. så jag måste dra mig nu ! men jag hoppas det blir kul ikväll iaf.. ser fram imot det .
Men som sakt jag vill ju gärna komma hem idag, så jag drar mig nu.. Bloggar från mobilen kväll! ha det bäst!
puss så länge!!

mumms...

systemet.

min baby och ahmed kör mig hem !.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0