Hello there.

japp nu är det snart dax för mig att dra till stallet efter en rolig dag i skolan . Idag kom faktiskt NESSI till skolan, herregud! Som vi har saknat henne, och hon stannar en termin till innan hon flyttar.
Ehm.. joo sen efter skolan drog jag,emil och nessi till pizzeria Marcus och käkade,världens bästa pizza, ja tack!
Sen splittrades vi och jag mötte dalle och så cycklade vi hem till mig i tannefors. Och nu är Dalle och  tränar och jag sitter här framför datan och skriver massa skit som vanligt..
Just det glömmde , vi är lediga imorron. Fett skönt! så idag bestämde  jag, nessi och emil, och kanske dilon att vi skulle dra och fika imorgon vid 1 tiden. Det kommer bli så najs. Får se om vi kanske får besök av dalle med.


jag innan skolan i bilen. Tycker om, nej jag älskar mina örhängen!!

humm. jo vad har mer hänt idag ...nej inget speciellt faktiskt. Har lite läxor att göra så jag funderade på att göra dom nu. Men jag är inte så bra på det där att göra klart saker i tid, så vi får väl se hur det blir med detta..
Sen så har mamma bokat in två tävlingar med ulla så det känns otroligt kul!  Fråga mig inte vad det är för tävlingar eller ngt sådant, för jag har nada aning.

Va händer ikväll? mjo.. jag tror det blir att umgås med Dalle. Prata om hur det har varit för han idag, jag menar det var hans första jobb dag idag på det nya jobbet, grattis älskling! <3 Och sen stallet så klart.. yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0